Łódź - Piotrkowska 72
W naszej ofercie m. in. : Wynajem rowerów, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, transfer na lotnisko, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje dla niepalących, całodobowa recepcja, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, jazda na rowerze, transfer z lotniska, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, dostęp za pomocą karty, pokoje rodzinne, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), piesze wycieczki, toaleta z uchwytami, transfer, owoce, taras, dostęp dla wózków inwalidzkich, kawiarnia na miejscu, Możliwe wystawienie faktury, meble ogrodowe, winda, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), system alarmowy, czujnik dymu, gry planszowe / puzzle, klimatyzacja, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp do Internetu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, bar, legowisko dla pupila, Wi-Fi, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, pralnia chemiczna, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, codzienne sprzątanie, pokoje dla alergików, parking, opieka nad dziećmi, całkowity zakaz palenia, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, wypożyczalnia samochodów, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, miski dla pupila, centrum biznesowe, wycieczki rowerowe, pralnia, transfer (dodatkowa opłata), W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, obsługa pokoju, gaśnice, monitoring wokół obiektu, taras słoneczny, piesze wycieczki, zwierzęta domowe są akceptowane, usługi konsjerża, restauracja, część przeznaczona dla palących, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, posiłki dla dzieci, usługa parkingowego, wino / szampan, transfer lotniskowy, bezpłatne Wi-Fi, faks / ksero, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, sejf, udogodnienia dla niepełnosprawnych.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 1 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 35 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 35 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 50 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 40 mkw);
Apartament 3 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 55 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 80 mkw);
Pokój Trzyosobowy 4 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 40 mkw);
Apartament 3 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 70 mkw);
Apartament 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne - 140 mkw);
Pokój Dwuosobowy 3 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 40 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Łódź - Grand Hotel, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3896170