Gdańsk - Batorego 28
W naszej ofercie m. in. : całkowity zakaz palenia, usługa prasowania, monitoring wokół obiektu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, centrum biznesowe, Wi-Fi, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje dla niepalących, transfer z lotniska, klimatyzacja, parking dla osób niepełnosprawnych, pralnia, zwierzęta domowe są akceptowane, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wysoka toaleta, pokoje rodzinne, parking przy ulicy, bezpłatne Wi-Fi, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), bufet z potrawami dla dzieci, leżaki lub krzesełka plażowe, restauracja, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, pokoje dla alergików, wieczór filmowy, parking, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Wynajem rowerów, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), czujnik dymu, zamykane szafki, prywatny parking, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, faks / ksero, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Pojemniki na śniadanie na wynos, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, taras słoneczny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, posiłki dla dzieci, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, miejsce na piknik, owoce, ogród, meble ogrodowe, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, gaśnice, galerie sztuki, wino / szampan, stand-up, ogrzewanie, happy hour, obsługa pokoju, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer lotniskowy, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, przechowalnia bagażu, parking na miejscu, wieczory tematyczne z kolacją, sejf, Możliwe wystawienie faktury, transfer na lotnisko, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, toaleta z uchwytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, pokoje dźwiękoszczelne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, udogodnienia dla niepełnosprawnych, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, linka alarmowa w łazience, niska umywalka, puby, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, obiady na wynos, dostęp do Internetu, całodobowa recepcja, pralnia chemiczna, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), taras, bar, miski dla pupila, wypożyczalnia samochodów, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, codzienne sprzątanie, dostęp za pomocą karty, transfer, kort tenisowy.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Villa Eva o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 13 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 17 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 17 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 29 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 17 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Villa Eva, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.231368